Re: LG 8x/4x/32x

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 15 Oct 2000 - 20:46:00 MET DST

On Sun, 15 Oct 2000 17:41:41 +0200, Krzysztof Pawleta
>Właśnie chodzi mi o to, że używam czasem starych programów nie chodzących
>pod Windą (np. AutoCAD 12) - więc ja sobie mam "wirtualnie" włączyć płytę
>lub przełączyć utwór nie wychodząc z AutoCADa???
A nie moze byc 12 pod winde :-) imho byla taka wersja (lub troche
zbugowana 13)

Heh... Tylko czy to jest problem? Mialem kiedys taki odtwarzacz
rezydntny pod DOSa i nawet utwory mozna bylo zmieniac klawiszami w
czasie pracy innego progsa.
Sczegolnie polubilem go gdy zepsul mi sie monitor i musialem sterowac
CDekiem z klawiatury. (Zrobilem dyskietke startowa z CDplayerkiem a
dalej juz obsluga z pamieci.)
Nie wiem tylko czy klawisze nie pogryzlyby sie z ACADem.

BTW widze ze sa jeszcze ludzie preferujacy R12.

Jakby co moze go znajde jeszcze...

Pozdrowka
GLide