Re: CEL OSIĄGNIĘTY: DURON600@1000MHZ!!!

Autor: Krzysztof Markowski (kmarkow_at_poczta.arena.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 22:32:04 MET DST

Użytkownik "Marcin Marski" <marski_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Niezła sztuka, co?
> Płyta Soltek sl-75kv, aż dziw mnie bierze, że ona w ogóle działa, a tu
> proszę...
> Golden orb i płyta wyjęta z obudowy, napięcie zasilania 1,8 V
> Mnożnik oczywiście 10:-)
> Niestety, aby przestawić mnożnik to najlepiej jest nie mieć obudowy.
> Pzdr

Tak czytam te posty i jedna rzecz mnie zastanawia ... bez obrazy ale kazdy
moze napisac, ze podkrecil 600 na 1200. Moze dobrze by bylo przedstawic
jakias "dokumentacje" swojego wyczynu chociazby w postaci najprostszych
zrzutow z programu CPUID, do tego jakis bardziej wyrafinowany tescik z
MadOnion ... ja nie jestes mistrzem swiata w podbijaniu predkosci procesora
Duron ale chociaz zrobilem jeden krok dalej i pokazalem zrzut (nazwijmy to
dowod rzeczowy). A wiec ... kto chetny pokazac swe osiagi ???

ps. nie traktujcie tego jak posadzenie o zbiorowe oszustwo w temacie
podkrecania Duronow :-)

--
pozdrawia
Krzysiek