Re: AverMedia PHONE

Autor: Krzysztof Kwaśniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 22:45:54 MET DST

> * Mam problem z dostrojeniem CANAL +. Po dostrojeniu obrazu brak jest
> dźwięku, natomiast po dostrojeniu dźwieku nie ma obrazu ???
Ja nad tym siedzialem bardzo dlugo!
No i udalo sie :)))))))
Jak znam zycie to Wy uzywacie FreeTV lub MORE TV + Perfect Sound'a. To nie
daje dobrych efektow.
Najlepszy wynik mozna osiagnac uzywajac "Borg TV". Im nowsza wersja tym
lepsza.Mozna go sciagnac ze strony www.kki.net.pl/~borgx . Program ten
zarowno dekoduje dzwiek jak i obraz. Takze nie trzeba sie juz meczyc z
synchronizacja dwoch odrebnych programow. Program jest polski i chyba jako
jeden z niewielu obsluguje dekodowanie 2 poziomowe. Na dobrym sprzecie (min
PII 500) prawie nie ma "robaczkow" na gorszym (moje PII 233) prawie sie nie
da ogladac bo procesor nie nadaza. (Statyczny film obejrzysz, gorzej z
meczem czy F1 dlatego ja musialem narazie zrezygnowac.) Acha dzwiek
podlaczamy kabelkiem od karty muzycznej na wyjscie LINE_IN Tunera TV.
Polecam karty na chipsecie BT848 bo na nowszych (seria BT878 i 879) wychodzi
to znacznie gorzej! Takze zycze milej zabawy :))))))

> * Po uruchomieniu teletext'u (panel TV) pojawia sie komunikat, że nie
> odnaleziono Cebra Teletext Aplet - mam zainstalowane. (czasem wyskakuje
też
> niebieski ekran).

Niestety cebra taka jest. Program Borg TV obsluguje rowniez inne stacje (TVP
1, TVP2 itd), a po wscisnieciu chyba spacji pojawia sie telegazeta. Nie jest
ona moze tak fajna jak Cebra ale dziala bez zarzutu.

Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm