Re: Plyta VIA i karta Riva

Autor: TOGRO (togro_at_jan.mech.pg.gda.pl)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 22:33:21 MET DST

Nie stwierdziłem problemów przy współpracy Rivy TNT z płytami na Via,
zarówno tymi pod kaszóstki jak i pod celki czy pentiumy, nie ma też problemu
na nowych płytach pod durony i athlony

Użytkownik jurek <juras_at_idn.org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8s53kt$3fh$1_at_sunsite.icm.edu.pl...