Re: DVD + CDRW = COMBO???

Autor: ender`' (m12345_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 17:19:59 MET DST

> A choćby układ pozycjonowania i przesuwu głowicy...

A od czego uklad pozycjonowania i przesuwu glowicy sie zuzywa?
Bynajmniej najwiecej nie zuzywa sie od przesuwania i pozycjonowania:))
Tylko od kuzu ktory jest zasysany do srodka nakrywarki/odtwarzacza.
A w tym przypadku COMBO ilosc kurzu bedzie podobna.

> A zwykła nagrywarka nie jest delikatna? Straciłeś kiedyś nagrywarkę?
> Ja tak.

Bo nie byla COMBO:)))
A tak na serio to sporo musiales wypalac w niedogodnych dla niej warunkach
t/z pewnie jej bylo za cieplo i sie sfajczyla:(

> Idź z takimi propozycjami. Ja wcale nie żartuję.

:)

> A wiesz jak się ten średni czas poprawnej pracy liczy i jak
> on ma się do rzeczywistości?

Czas poprawnej pracy podaje producent i jezeli jest to renomowana firma to
nie klamie zbyt mocno.
Do rzeczewistosci to ma sie roznie t/z mozesz miec pecha i naped/dysk padnie
Ci na drugi dzien po zamontowaniu w kompie:(, jest to po prostu statystyka

> Pewnie masz mnóstwo programów na płytach DVD? Bo oglądanie filmów
> nie zawsze jest zadaniem priorytetowym, zresztą zawsze można oglądnąć
> na zwykłym magnetowidzie lub poprzez DivX ze zwykłego napędu...

Nie mam zadnego programu na DVD i raczej dlugo nie bede mial, natomiast mam
sporo filmow.
Priorytetem dla mnie sa filmy DVD.
Zestaw COMBO posiada zazwyczaj ok 2MB cachu co znakomicie podnosi jakosc w
przypadku ogladania bardzo porysowanego plytki z filmem DVD.
Zwykly magnetowid odpada z powodu fatalnej jakosci obrazu i nienajlepszego
dzwieku.
Nataomiast co do DivX to mam wlasciwie tylko jedno zastrzenie:
- divx ktore sciagam z sieci maja zazwyczaj tylko scierzke stereo:(
- jak zrobie sobie sam divx'a to wszystko jest ok t/z dziwiek AC3, a zeby
zrobic potrzebuje odtwarzacza DVD i nagrywarki

Marek "Ender" Chmielewski
ender1_at_writeme.com
Registered Linux User #137589
UIN: 32893435