Odp: Modem - konfiguracja

Autor: Juras (jurasek1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 17:03:35 MET DST

Użytkownik Artur Czeczko <artur.czeczko_at_zodiac.mimuw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:39E477E5.F7C85C90_at_zodiac.mimuw.edu.pl...

> AT&W powoduje zapisanie ustawień.
> ATZ - załadowanie zapisanych ustawień.
> AT&F - powrót do ustawień fabrycznych.
> Z tym że jeśli jakiś program powoduje, że modem odbiera po jednym
> dzwonku, to prawdopodobnie oznacza, że ten program wysyła
> do modemu komendę ATS0=1, co by oznaczało, że czegobyśmy
> nie wpisali, i tak zostanie to zmienione. Może lepiej poszukać
> czegoś w konfiguracji tego programu, który komunikuje się
> z modemem.
> Do czego używasz tego modemu?
>
> Pozdrawiam
> Artur

Dzięki za odpowiedź.
To wszystko pięknie dział pod warunkiem, że jestem w oknie terminala (tak
jak opisywałem poprzednio). Po wyjściu nadal to samo. Pewnie masz rację, że
program wysyła komendę, tylko problem polega na tym, że nie mogę znaleźć jak
się go konfiguruje. Uzywam Servera RAS wbudowanego w NT Server'a. Nie wiem
czy to się w ogóle jakoś dokładniej można skonfigurować.
A modemu używam do wdzwaniania się do sieci firmowej.

--
Pozdrowienia
Juras