Re: z VHS na MPEG2

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 15:18:00 MET DST

Dnia Wed, 11 Oct 2000 03:08:58 +0200, Xaltuton napisał(a):

>Przesadzasz. Przy mocnym sygnale (a sygnal z kamery na pewno bedzie
>odpowiednio dobry) jakosc jest jak OK.

Nie wiem - może niedługo spróbuję zgrabować obraz ze stacjonarnego dvd...
może nie będzie aż tak źle :)

>Poza tym nawet z TV obraz zgrany jest bez zadnych zaklocen.
>Wszystko zalezy od poziomu sygnalu.

Ja na wszystkich materiałach ściągniętych kartą tv (czy to u mnie, czy u
znajomych) widzę te przeklęte ukośne linie...

>Owszem, ale zobacz jaka roznica w cenie...
>IMHO na warunki amatorskie nie oplaca sie zakup takiej karty.

Ale przy np. przerzucaniu całej wideoteki na VCD już ma taki zakup swoje
uzasadnienie...

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |