Re: Slaba wydajnosc modemu Pentagram omen 56i

Autor: AnUbIs (Rafaeel_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 12:23:58 MET DST

No wiem.... ale kierowalem sie tym ze mam Durona wiec to chyba nie sprawa
malej mocy.
Sprzedawca bardzo zachwalal ze sie szybko laczy i nie zrywa polaczen no i do
tego nowy uklad.

Użytkownik Beniamin Zaborski <beniamin_z_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8s42aj$66m$1_at_news.tpi.pl...