Funkcja przyspieszenia sprzetowego

Autor: mkatbk (mkatbk_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Oct 2000 - 00:46:22 MET DST

Czesc
Mam SOYO 6BE i 3D blaster savage 4 32 MB AGP , WIN98SE i pewien problem.

Otoz w Panelu sterowania-->System-->Wydajnosc-->Grafika-->Przyspieszenie

sprzetowe musze je ustawic na "brak" bo w innym przypadku czarny ekran
sie pojawia na monitorze.
Z czym to moze byc zwiazane? Co probowac zmieniac aby sie poprawilo?
Ostatnio wgralem najnowszy bios do plyty i karty, mam najnowsze
sterowniki do plyty.

I jeszcze jedno. Mam 3D Mark2000 v1.1 wgralem Directx7.0aPL a on mi
odpowiada ze 3D Mark wymaga Directx7 zgodnego z akceleratorem 3D.

Diagnosta Directx 7.0a pl i ang nie wykrywa obslugi portu AGP i 3D w
zakladce Display/Ekran.

Moze cos z karta?

Czekam na sugestie.

Marek Krasuski