Paski narzedzi i menu w Wordzie

Autor: Andrzej Marzec (marzeca_at_ipolbox.com)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 23:36:06 MET DST

Witam;
Nie jestem, niestety wytrawnym komputerowcem, a ponieważ mam problem -
postanowiłem Was poprosić o pomoc. Otworzyłem dzisiaj w pracy Worda i
niestety nie mogłem na nim pracować, gdyż zniknęło mi całe główne menu oraz
paski narzędzi. Jedyne co mi pozostało na ekranie monitora to ten niebieski
pasek, na którym wyświetlana jest nazwa pliku, i na którym znajdują się
przyciski do minimalizacji - maksymalizacji - zamykania okna. Próbowałem sam
sobie z tym poradzić, ale niestety nie udało mi się. Z góry dziękuję za
ewentualną pomoc.

--
Z pozdrowieniami
              -  Andrzej