(no subject)

Autor: Gracjan siuta (gsiuta_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 21:26:58 MET DST

Witam Sanok 11 października 2000

 Jako że to jest mój pierwszy list na tę listę pozdrawiam wszystkich
 użytkowników tej listy.
 I mam pytanie gdzie na sieci mogę szukać programów sterujących maszynami
 numerycznymi. Może sprecyzuje. Chodzi Mi o program umożliwiający programowanie
 takich maszyn oraz konfigurowanie narzędziowe. Dokładnie chodzi Mi o maszyny
 włoskie firmy Biess (nazwy maszyn to Rover 20 i 22) mają takie same programy
 sterujące ich pracą, oraz na maszynę firmy Morbideli nazwa AUTHOR 502. Wlaśnie
 do tej maszyny kiedyś miałem taki program o nazwie TRIA-PC po niemiecku. Tego
 języka nie bardzo rozumie, wole coś w bardzie zrozumiałym języku.
 I jeszcze czy można gdzieś na sieci znalęźć Nero po polsku?

Serdecznie pozdrawiam
  Gracjan Siuta napisz na adres : gsiuta_at_go2.pl