Re: CD-ROM LG 40x

Autor: TOGRO (togro_at_jan.mech.pg.gda.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 17:32:35 MET DST

Oddaj to na serwis do autoryzowanego serwisu. Powiedz im, że raz czyta raz
nie. Zrobia ci wymiane całej elektroniki i bedzie czytał oki, albo dadzą ci
całkiem nowy sprzet. Jak im podpiszesz, że zrobili to w 48 godzin to cię
jeszcze po rękach będą całować, bo ekstra kasę od LG Polska dostaną. Nie idż
do sprzedawcy tylko od razu do serwisu.

Użytkownik Mariusz Niedbała <mariuszn_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8s07bg$jv$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...