Re: NAGRYWANIE CD - PROBLEM

Autor: ~~ Guybrush Threpwood ~~ (guybrush_at_interia.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 15:16:21 MET DST

Mam ten sam problem ... Jaki program uzywasz do nagrywania ?

Problem wystepowal ilekroc probowalem nagrac duza liczbe plikow
przy pomocy EasyCD Deluxe Adapteca w najnowszej wersji ....
Problem chyba nie wystepuje na WinOnCD, ktory dostales
razem z Plextorem ... Mozliwe tez, ze jest to kwestia wlaczenia/
wylaczenia UDMA (chyba zalecaja wylaczenie), podkrecenia
procka czy czegos jeszcze ?

U mnie pisalo, ze nagrane o.k. a faktycznie to tam byl glownie
katalog i czesc plikow ... reszta to sam entries ... stracilem
pare rzeczy w ten sposob bo myslalem, ze przegralem ...
Kiedys ktos puscil taka plotke, ze jest to zabezpieczenie
w nowej wersji programu Adapteca na cyrkulujacy
z piracka wersja serial ... ale chyba jest to malo prawdopodobne.

Daj znac na priva jak cos wymyslisz ... Wielu ludzi ma ten
problem bo wydaje mi sie, ze wracal przy tej nagrywarce
pare razy na listy dyskusyjne ...