Re: Bad sectory-ciag dalszy

Autor: Andrzej Wroblewski (wroobel_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 10 Oct 2000 - 22:10:01 MET DST

Użytkownik "Filip Piechota" <filaj_at_lonet.gdynia.pl> napisał w wiadomoœci
> Pytalem na grupi jak sprawdzic czy uzywany dysk twardy nie ma bad sectorow
> dostalem odpowiedz dzieki. Jednak nasunelo mi sie kolejne pytanie. Jesli
> jednak bedzie je mial, to co z tego? Czy komputer jest taki "glupi" ze
> zapisze w nich dane, ktore potem nie beda sie daly odczytac? A moze po
> prostu ominie te sectory i nie bedzie ich wogole uzywal?
>
> pozdro
> Filip

nie bedzie uzywal, ale jest niebezpieczenstwo rozszerzenia sie "infekcji"
(prawie zawsze tak sie dzieje predzej czy pozniej), jeden z moich dyskow to
fujitsu 3.1gb - jak go dostawalem, to mial 50kb zbledowanej przestrzeni -
teraz 800kb...
Andrzej Wroblewski