Re: Chlodzenie Celeron 300A@450

Autor: rzaba (rzaba_at_poland.com)
Data: Tue 10 Oct 2000 - 09:16:21 MET DST

Czarodziej napisał(a) w wiadomości: <8rs1j3$isv$1_at_news.tpi.pl>...
>Nie wiem czy dobrze mysle.
>
>Udalo mi sie przetaktowac celerona 300A na mojej plycie PC-Chips M747 do
450
>MHz.
>Poniewaz plyta jest z autodetekcja i bezzworkowa musialem zakleic kilka
>nuzek , aby umozliwic podniesienie z 66 do 100Mhz. Procesor startowal ,
ale
>zawieszal sie po krotkim czasie (kilka minut).
>Podnioslem napiecie na 2,2 V - przez zaklejenie nuzek - system chodzi
>kilkanascie minut.

> [...]
cze
mam Abita bh6 i z napieciem 2.2 mój C300A za cholere nie chodził na 450.
Wystarczyło dołożyć drugi wiatrak i nawet napiecie mogłem zmniejszyć do 2.1.
Nadmieniam , iż procesor grzeje sie bardziej niż inne C300A u kumpli.

pozdrawiam
rzaba