gdzie lezy przyczyna ...

Autor: Koni (konibak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Oct 2000 - 20:25:43 MET DST

Mam takowy problem: ostatnio przeprowadzilem modernizacje kompa, mam Cel600,
plytka gl. SONO 100Mhz i Rive TNT2 M64 (SuperGraze), no i raz na dwa dni
komp mi się sam RESETUJE ! Co jest grane, mialem kilka kompów, ale takich
jaj nigdy nie było. Spotkał sie juz ktoś z was z takim czymś ?
Nie wiem jaki powinien byc performance na takim sprzecie, w 3DMArku 2000
przy 1024x768 16 bit mam około 2000 3Dmarks, To dobra wartość ?(mam 64 MB
ram'u) .

Mozna ta karte jeszcze podkrecic ? Jakis soft, skąd zassac ? Pisze to , bo
np. przy MidtownMadness mam wqrwiajace skoki (zatrzymania) obrazu. Skad
sciagnąc sterowniki do tej Rivy (SuperGraze), Najnowsze Detonatory
spowalniają mi ogolny performance (!).

mam nadzieje, ze cusik mi pomozecie ;o)

K O \/\ I