Re: Sterowniki 6.31 a Riva TNT2 ?

Autor: Zbigniew Mączyński (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Mon 09 Oct 2000 - 08:02:13 MET DST

> Witamy spowrotem na Ziemi w takim razie :) BTW 3.xx do TNT2 W OGOLE
> sie nie nadaja... najlepsze sa 2.xx jakby co...
> --

Tu się nie zgodze :)

Przez jakiś czas używałem sam sterów 2.08 ale do czasu jak nowe gry
zaczęły \"dziwnie\" chodzić . Dodatkowo gry miały przekłamaną grafikę (np. Unreal
T.).
Dodatkowo stery te nie są optymalzowane ani pod PIII ani pod Athalona.

Obecnie uzywam sterów 6.31 . Standardowo wydajnośc spadła porównująć z 5.32 ale
wreszcie poprawiono obsługę Overlay (mam DVD).

No cóż wydajnośc spadła ale sama wydajnośc to nie wszystko , liczy się także
kompatybilnośc z nowymi grami i jakośc obrazu.

Niestety musiałem prawie zrezygnowac z 32 bitowego koloru w grach z powodu zbyt
dużego spadku wydajności (w porównianiu ze sterami 2.08 - olbrzymi spadek).
Jednakże obecnie gram w 800x600x16 lub czasami w 1024x768x16 lub 800x600x32.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///