Re: czy to was nie wqrza

Autor: ZeroG (zerog_at_toya.net.pl)
Data: Sun 08 Oct 2000 - 18:37:16 MET DST

wqrza i to ostro. rok niecaly temu kupilem sobie balerona 433. mam 192mb
ramu, rive tnt2 16mb, bylo spoko. a tu jakies athlony, bzdurony, wilametki,
szmery bajery. i wszystko za taka sama albo mniejsza kase, szlag by to
trafil.

a propos :))))) p3/733 czy jakis thunderbird? czy pod amdeki sa jakies dobre
plyty nie na chipsecie via (do tej pory mam apollo pro 133 i jak ktos
wspomina
te nazwe to mi uszy dymia)? a w ogole to ile za dwa miechy beda kosztowac
pentium iii 1ghz? a geforce? ludzie, firmy produkujace hardware powinny
dawac
'abonamenty' na wypuszczanie i dostarczanie do domu z bonusowa pizza
nowe proce, plyty, ramy i karty graficzne! a, i jeszcze - pomyslcie nad tym,
czy da rade procesowac sie z producentami sprzetu o stresogennosc calej
sytuacji? jeszcze sie taki np. jas kowalski nie przestal cieszyc z nowego
athlona, a tu sie okazuje, ze dwa razy tanszy bzduron jest troszke tylko
SZYBSZY.

ze ja sie jeszcze nie powiesilem.... poprosze order za odwage.

3majcie sie
ZeroG