Re: Co to jest ICQ ?

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Sun 08 Oct 2000 - 10:59:58 MET DST

>Sorka za banalne pytanie, ale na prawde nie wiem co to jest i jak sie
>polaczyc z goscmi, ktorzy podaja ICQ XXXXXXXXXX.
>Prosze o wyjasnienie.
Sporo byłoby pisać proponuję http://www.icq.digimer.pl/ tam się dowiesz
sporo i to po polsku na dokładkę masz tam sporo softu do ICQ. Jak masz
zainstalowany program to w zakładce Add/Invite User wpisujesz numer gościa i
w zależności czy Cię autoryzuje czy nie pojawi się (lub nie) jego nick w
oknie programu. Jeśli oboje będziecie online to wystarczy kliknąć w jego
nicka i wybrać ICQ chat. To tak w
duuuuuużym skrócie oczywiście. Jak niemasz zainstalowanego programu to
zainstaluj, zarejestruj się jako nowy i dostaniesz swój numer którym
będziesz się posługiwać i dalej jak wyżej.
= Janusz =
= jangol_at_poczta.fm =
= jangol_at_tenbit.pl =
= jangol_at_box43.gnet.pl =