Re: Co to moze byc ?

Autor: Grzegorz Kurczyk (control_at_post.pl)
Data: Sun 08 Oct 2000 - 00:20:15 MET DST

Użytkownik M.G. <marcogal_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ro62d$hml$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc !
> Mam taki problem:
> komputer nie startuje, a dokladnie nie uruchamia sie bios
> nie ma sygnalow dzwiekowych z glosnika systemowego.
> Ale pracuje wentylator na procku.
> Co dziwne czasem sie uruchomi prawidlowo i pracuje sie normalnie. Po
ktoryms
> ponownym wylaczeniu znowu nie startuje. Czasem przy "prawidlowej" probie
> rozruchu slysze b.ciche "pik" zaraz po wcisnieciu przycisku power.
> Ale nie jest to chyba normalne "pik".
> Konfig:
> GA-7ZM
> [...]
Cześć.
Podobne objawy miałem przy nieprawidłowo wciśniętej karcie graficznej AGP.
Niektóre karty jakby nie do końca wchodzą w złącze AGP (zależy to często od
dokładności wykonania obudowy). Wtedy przy poruszeniu komputerem lub kablem
od monitora występowały takie efekty, że komputer raz startował, a raz nie.
Nie dam głowy, że w Twoim przypadku jest to ta przyczyna, ale warto
sprawdzić.

Pozdrawiam
Grzegorz