Re: Duron 600 i ogniwo Peltiera

Autor: El Presidente (el.presidente_at_interia.pl)
Data: Sat 07 Oct 2000 - 22:04:55 MET DST

"PePe" <piotr_at_alpha.net.pl> stwierdza:

>_-='` El Presidente `'=-_ postanowil oglosic swiatu, ze:
>
>gdyz...

Poniesiesz spore koszty, a zyski będą znikome. Bawiłem się peltierem - działa
jak spory piecyk, jest mu potrzebny wielgaśny radiator, przepotężny
wentylator, mocniejszy zasilacz, dodatkowy nadmuch do obudowy i osobnicza
wytrzymałość na straszną głośność komputera. Podobno niebawem będzie można
kupić radiatory chłodzone wodą (oczyma wyobraźni widzę system chłodzący do
Coppermina oparty na tym rozwiązaniu, jednocześnie służący do parzenia kawy dla
dwóch osób, lub jako system ogrzewczy do akwarium o pojemności 75 l).
;-)