Re: CD-ROM rozwalil plytke

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Sat 07 Oct 2000 - 00:51:55 MET DST

Dnia Tue, 3 Oct 2000 20:31:23 +0200, Jerzy P. napisał(a):

>Cd-Rom Samsung model SC-148 pracujacy w komputerze
>ok. 1/2 roku roztrzaskal na kilka kawalkow plytke CD z serii
>Encyklopedii Multimedialnych. Plytka byla cala, nie popekana.
>Naped kreci, ale juz nie czyta.
>Czy ktos mial podobny przypadek ?

Ja miałem Hitachi 8x. Kiedyś próbuję czytać płytkę... nic. Druga próba...
nic. Naciskam "eject"... nic. Po jakichś paru minutach słyszę, jak napęd
rozpędza się do drugiej kosmicznej... nagle otwiera się szuflada. Płytka,
rozpędzona jak diabli, zgrabnie, niczym latający talerz wyfrunęła z tacki...
i trafiła prosto do włączonego wentylatora (cóż, było lato :). Płytka w
drzazgi, w wentylatorze pękł jeden płat śmigła (badziewna imperialistyczna
konstrukcja, w swój stary wentylator to mógłbym i kij do miotły wsadzić, to
by go trochę naostrzył :). cd-rom dostał ostrzeżenie. Gdy zrobił to po raz
drugi (tym razem bez współpracy wentylatora), poszedł w odstawkę i kupiłem
teaca.

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |