Re: Duron 600 na goraco

Autor: ~~ Guybrush Threpwood ~~ (guybrush_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Oct 2000 - 23:45:07 MET DST

> :-(
> uzywaj pasty bialej jest lepsza od przezroczystej i wyszlifuj
> powierzchnie cooler-a

Zmienilem paste na inna ... specjalna bezsilikonowa ale o tych
samych wlasciwosciach ... Nadal nie rozumiem jak w ciagu
tygodnia tamta pasta mogla stracic swoje wlasciwosci ...
Teraz na SETI mam 54 C przy 950 MHz ... Ale czy za tydzien
nie bede musial smarowac znowu ? Przeciez mi rece odpadna
od samego odkrecania obudowy i nabawie sie nerwicy od
tego mocowania coby procka nie zniszczyc ...