Re: help! (buuuuuuu!)

Autor: Jacor (jg178832_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 06 Oct 2000 - 12:03:08 MET DST

On 5 Oct 2000, ZeroG wrote:

> Chodzi mi o to, czy będę mógł włożyć do kompa
> z fsb 133 moją rivę tnt2 (standardowa karta, ani ultra,
> ani vanta, po prostu riva tnt2 16mb :))? To o tyle
> problem, że na kupno proca, ramów i płyty mnie stać,
> ale na nowego geforca to już chyba niet. Help!
Miałem taką kartę na płycie bh6, magistrala była na 95Mhz , mnożnik 1,
celer400_at_570, grafika chodziła bez zarzutu tylko strasznie się grzała,
więc być może się da. Na 100Mhz winda sie juz nie odpalała, ale nie
z powodu karty (albo nie tylko).Sprawdź u kogoś czy ta karta chodzi na

  Miłego dnia

                Jacor