boje z L1

Autor: MarK (markbk_at_polbox.com)
Data: Fri 06 Oct 2000 - 13:10:27 MET DST

czesc,

Kilka dni temu kupilem D700 i KT7. Podlaczylem wszystko, odplam - OK.
Wyciagnalem procka i zaczalem zwieranie mostkow. W sklepie elektroniczym
gosc podal mi do wyboru : klej przewodzacy (2 skladnikowy) ~12zl i
 lakier(1skl) do uszkodzonych sciezek za 24zl. Wybralem lakier bo klej
schnie
 2 razy dluzej. Polaczylem lakierem mostki, odpalam, zmieniam mnoznik - nic,
still 700. Wyciagnalem procka, na oko wszystko w porzadku. Zmylem lakier
(zmywaczem do paznokci :) i polaczylem jeszcze raz, bardzo dokladnie. Znow
sytuacja sie powtorzyla. Pomyslalem w koncu, ze moj egzemplarz jest
zablokowany
(mimo ze nie mial powyrywanch nozek). Jeszcze raz polaczylem mostki zwyklym
 olowkiem i .... dziala bez problemu 900. :) Nie wiem czy jest sens utrwalac
takie
olowkowe polaczenie.

mark