ASUS V6600 wejście video

Autor: Grzegorz Kurczyk (control_at_post.pl)
Data: Fri 06 Oct 2000 - 11:38:35 MET DST

Witam.
 Mam następujący problem

Niecały rok temu kupiłem kartę graficzną ASUS V3800 z wejściem i wyjściem
video. Karta ta miała (chyba) sprzętowe wspomaganie kompresji video przy
nagrywaniu z wejścia video. Na sprzęcie: PIII450, ABIT BE6, WD Expert
7200rpm UDMA66, 128MB nagrywanie w pełnej rozdzielczości PAL 30kl/s
przebiegało bez gubienia choćby jednej klatki. Próby takie robiłem nawet na
Celeronie 333, 64MB, HDD 5400rpm UDMA33 i też szło jak burza, a kontrolka
dysku mrugała tylko ze dwa razy/sek (stąd moje podejrzenia o wspomaganie
sprzętowe). Karta niestety padła i oddałem ją do reklamacji. Po długich
zmaganiach zaproponowano mi za niewielką dopłatą nowszy model ASUS-V6600. Na
pierwszy rzut oka karta wygląda niemal identycznie. Te same układy w
obwodach we/wyj video. Inny jest tylko chip 3D (GeeForce256). Niestety na
tej karcie wsadzonej do tego samego komputera, podczas nagrywania z
rozdzielczością 1/2 PAL przy 30kl/sek, gubione jest ok 10% klatek !!! Poza
tym karta chodzi b.dobrze (3D + VR).

Czy ktoś z Grupowiczów miał podobny probelm? Sęk w tym, że bardziej mi
zależy na wejściu video niż na 3D. Czy ten typ tak ma, czy ja coś źle robię?
Sprzedawca jest bardzo w porządku, dał mi tę kartę na kilka dni do
przetestowania i w sobotę "albo rybka, albo p.. akwarium".

Z góry dziękuję
Grzegorz