Re: CD-ROM rozwalil plytke

Autor: Chemical (chemical_at_szczecin.multinet.pl)
Data: Thu 05 Oct 2000 - 22:53:42 MET DST

Rafal Lipski napisał(a):

> Jesli moge doradzic to kupujcie tylko CDROM-y LG. Ja mam LG 48X - cichy,

To ty chyba od niedawna czytasz tą grupę. Jeszcze nie tak dawno kilku
gości żaliło się że LG, właśnie 48x to istne CD crushery. Przerzuć
sobie zresztą archiwum. Ewentualnie to ty się wtedy żaliłeś, a teraz
chcesz opchnąć komuś swojego CDROMa zachwalając go:))

Chemical

--
Strona Leona:
http://www.leon.stopklatka.pl