Re: Jak ją zmusić...

Autor: bip-antyspam_at_phys.uni.torun.pl
Data: Thu 05 Oct 2000 - 09:12:30 MET DST

Toper <toperek_at_interia.pl> wrote:
> No przecież pisałem, że FDD też nie działa :((((

Wlasnie dlatego zasugerowalem sprawdzenie czy w BIOS'ie wszystko jest
ustawione jak trzeba (tzn wlaczone kontrolery FDD i HDD), bo czy kabelki sa
docisniete to, oczywiscie, nie ma co wspominac. Warto jeszcze sprawdzic
napedy na innym komputerze lub tez podlaczyc do testow napedy z innego,
sprawnego komputera.

                        bip