Problem z plyta - reset za resetem :(

Autor: Jacek Podgorski (jpkulfon_at_wroclaw.tpsa.pl)
Data: Thu 05 Oct 2000 - 08:15:42 MET DST

Witam....

Moze ktos mi poradzi bo mnie juz cholera bierze... Jest nastepujacy
sprzet:

- plyta Biostar M6VBE-A (66/100/133)
- procek C566
- RAM 64 MB 100 MHz

Wszystko wkladam, wlaczam i... Identyfikuje mi procka jako PIII 556, ale
to malo wazne, zaczynam instalacje. W momencie gdy zaczyna ladowacsie
himem.sys nastepuje reset. I tak za kazdym razem. Cholera mnie juz
bierze. Czy to wina pamieci??? Na innym kompie chodzi ok. Moze cos nie
tak z plyta? Pokazuje mi czestotliwosci pracy 124/90 MHz
(procek/pamiec). Pomozcie...

Pozdrawiam

 Jacek

http://emulator.wroclaw.tpnet.pl - ponad 11 GB softu!