jak odpalic cd-rom z dosa-pilne !!

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 20:10:05 MET DST

Mam program ,kotry wykrywa chyba kazdy cd -rom z poziomu dosa.Niedawno
zmienilem partycje na fat 32 i postanowilem sobie przeinstalowac win 98
poniewaz nie mam cd roma po winowsem.

Zapodalem wiec porgram do wykrywania cd-romu z poiomu dosa( z windowsa nie
moge bo nie ma cd-romu),elegancko win z plytki uruchomil sie i po chwili
napisal cos ,ze mam czy jezeli mam dyski typu czy formatu hds(4 literki
byly) czy jakos tak i potrzebne jest utworzyc partycje rozruchowa bo nie
mozna zainstalowac katalogu tymczasowego :-(((czarna magia
Myslalem ze moze mam zly(stary ,kotry chodzil na fat 16) command .com na tej
dyskietce ,zamienilem go na tego z win 98 i w ogole padlo wszystko>dyskietke
zglasza nie wlsciwa wersje dosa itd.

Nie mam teraz wiec ani jak odpalic win z poziomu dosa ,ani mozliwosci
zainstalowania systemu :-((

Moze ma ktos taki programik i moglby mi podeslac lub moze jakis namiar na
www ,gdzie mozna takie cos zassac

Cd-rom mam samsunga razem z dvd(modelu nie znam).

Pomozcie grupowicze