Re: Abit KT7 RAID i termometr + Durony

Autor: Michal K. (michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 04 Oct 2000 - 11:21:17 MET DST

przeciez ten czujnik nie jest sztywny tylko luzny i na pewno sie nie
zlamie... co do dokaldnych pomiariow to proponuje dac na niego glutka
silikonu....

u mnie duron 600_at_900 pokazuje przy chlodzeniu wiatrakiem TITAN Majesty V
tem nie jestwyzsza niz 51 st.

Użytkownik "Marolex" <office_at_garden-sprayers.com> napisał w wiadomości
Witam !
Bardzo proszę o w miarę szybką odpowiedź, jeżeli ktoś instalował Durony na
Abicie KT7-Raid (rev1.01) to odpowiedź będzie dla niego prosta.

1. Czy należy przygiąć na bok, "na siłę" sterczący pionowo czujnik
temperatury ponieważ BEZ PRZYGIĘCIA nie można zamontować procesora (kiwa się
on na boki opierając się o wystający około 2 mm czujnik )
Po prostu nie chcę złamać tego czujnika zginając go bez potrzeby.

2. Mniej ważne alemoże ktoś testował - jakie zniekształcenie temperatury
daje papierowy stickers naklejony na Duronie (czujnik przylega pzez papierek
do procesora)

Wielkie dzięki za poświęcony czas na odp.

--
"Niewiszenia" w WINdzie