Re: Ale Apple umoczył dziś na giełdzie...

Autor: El Presidente (el.presidente_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Oct 2000 - 01:30:29 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> stwierdza:

>E tam od razu pospólstwa... raczej dla ludzi, którzy bezmyślnie
>kupują najdroższe bo myślą że najlepsze i wydaje im się że usłyszą
>różnicę pomiędzy tym kilka razy tańszym... Takich ludzi, na szczęście
>dla firmy Creative czy Gravis jest wielu a potem podłączają taką
>super-hiper kartę do żałosnych głośniczków o średnicy 7 centymetrów
>i szumiacym na kilometr wzmacniaczem: Buahahahahaha!

Trochę się zagalopowałem, faktem jest, że te "super-hiper-multimedialne"
technologie, wychwalane (w reklamach) pod niebiosa, to są nędzne namiastki
tego, co mają naśladować. DVD - żadna rewolucja, MP3 - dobre, bo mało miejsca
zajmuje, przykłady można mnożyć. Takie nowe technologie potrzebne są po to, by
było się czym chwalić w reklamach i wciskać ludziom nowy towar. Najbardziej
śmieszą mnie "kolumny głośnikowe" do pecetów (moc - tak z pięćset watów, pudła
rezonansowe wielkości puszki po szprotach, cena - czasami powalająca) oraz
przepotężne karty graficzne (nadające się tylko do gier).