Re: Ale Apple umoczył dzi¶ na giełdzie...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 02 Oct 2000 - 23:33:34 MET DST

"El Presidente" <el.presidente_at_interia.pl> wrote in message news:vtrhts02locn7l7tp2q14alh4rvs4ff0oi_at_4ax.com...
> "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> stwierdza:
>
> Tylko że Win pada zazwyczaj całkowicie, często razem z danymi
> na dyskach twardych.

I jaka¶ szczególnie większa zawodno¶ć MS Windows jest również mitem.
O MS Windows więcej się po prostu mówi bo jest zwyczajnie POPULARNA
i tego typu bajeczki, sensacyjki trafiaj± na podatniejszy grunt.
A jak kto¶ się nie zna i wszystko mu się w rękach sypie i pieprzy
to woli usłyszeć że to nie jego wina i zdać wszystko na ten kulawy
majkrosoft, że to wszystko wina tego Bila a nie ma tu zasługi jego
lamerstwo bo takie przyznanie się pewnie go boli...
Tymczasem Ci co się znaj± na komputerach nie maj± problemów z MSWindows
na przykład ja ich nie mam od wielu lat i nie narzekam na ich stabilno¶ć.