Poszukiwany sterownik do drukarki Minolta SP 101

Autor: marzena (4ena_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 02 Oct 2000 - 21:40:20 MET DST

Drodzy moi przyjaciele,

Mam bardzo duży problem i bardzo starą drukarkę, która nie ma sterownika.
Nie wiem, czy oryginalnie nie było, ale wydaje mi się, że powinien być.
To na tyle żartów, teraz poważnie:
Potrzebuję sterownik do drukarki od mojego komputera, którą przywiozłem z
Niemiec, z wystawki. Symbol drukarki: Minolta SP 101. Jeśli ktoś z Was
dysponowałby takim programem czy jak to tam nazwać, to bardzo proszę o
przesłanie na mój e-mail, a ja oddam Wam instalkę od Windowsa'94,5 w zamian.
Za pozytywne rozeiązanie mojego problemu serdecznie dziękuję i całuję Was w
ekran. Odpiszcie zaraz, będziemy śmiac się dalej.

banal_at_poczta.wp.pl