Re: Co to jest\"ERROR - -Can\'t Write ESCD\"- ???

Autor: Artur Dębski (69artur_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 02 Oct 2000 - 21:02:08 MET DST

> W porządku, zrozumiałem już za pierwszym razem. Ale może ja się
> nieprecyzyjnie wyraziłem i ty nie zrozumiałeś ;-).
> Chodziło mi o to, że u mnie jedyną oznaką spalenia kości był ten komunikat
> o ESCD i niemożliwość flashowania BIOSu.
>
> I dlatego pytałem się, czy jesteś pewien, że wciąż możesz flashować tą
> kostkę. Powiedzmy, że wyraziłem wątpliwość, czy potrafisz rozpoznać, że
> BIOS się sflashował. Ale przyjmijmy, że jednak potrafisz (no offence
> :-) ).
>
> A jeśli chodzi o nową kostkę, to nie wiem skąd jesteś, ale w Szczecinie
> [...]

Czesc !
No problem nieporozumienie :)
Jestem z Warszawy ,apropo ile zaplaciles za kosc i jej flash'owanie?
Mam idee znalezc taka kosc z uszkodzonej nowszej plyty z biosem najlepiej Awarda
i samemu pokombinowac metoda podmiany przy wlaczonym pececie :)
Na razie znalazlem dwie plyty ale za stare/male kosci biosu - dokladnie o polowe :(

Pozdrawiam!

Artur