Re: oszustwo? tpsa - impuls co 6min w lipcu, sierpniu

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (grendel_at_terramail.com.pl)
Data: Mon 02 Oct 2000 - 18:09:40 MET DST

On Sun, 1 Oct 2000 22:49:30 +0200, "Wojt_at_s" <wdyszyns_at_elka.pw.edu.pl>
wrote:

>na www.wgk.waw.pl napisane o oszustwie tpsa , cytuje:

mógłbyś nie cytować niesprawdzonych wiadomości ?

>Wielkie oszustwo TP S.A. Rozmowy lokalne droższe o 200%!!!

Jeśli uważasz ich za oszustów - dlaczego korzystasz z ich usług ?

> Otóż okazuje się,
>że nastąpiła pomyłka/wielki kant (niepotrzebne skreślić) i wszystko było
>taryfikowane normalnie czyli co 3 minuty.

może u Ciebie

>Radzę sobie zamówić biling i to
>sprawdzić bo nasz kochany monopolista oszukał nas o 200% na połączeniach
>lokalnych!!!

"nas" to znaczy kogo ? ja mam na rachunku to co zwykle - ~130 zł

>czy to prawda, ktos sprawdzal bilingi, bo sie zaczynam denerwowac ?

no to nie sprawdziłeś i siejesz panikę ? Chłopie - to nie wiesz, że
wiele serwisów w ten sposób chce podreperować statystyki ? Czytając
Twojego posta pewnie kilkadziesiąt osób się wystraszy, zerknie na tę
stronę, powie znajomym itd....

Prosta rada - jeśli ktokolwiek zapłaci choćby o 10 zł więcej niż mu
wychodzi z kalkulacji - wziąć billing, porównać z kalendarzem,
porównać czasy połączeń - i po sprawie.

zaś na obronę TPSA muszę powiedzieć, że po moich protestach parę
miesięcy temu, nagle okazało się "technicznie wykonalne" aby rachunek
za poprzedni miesiąc przychodził 15 dnia kolejnego miesiąca a nie w
okolicach 27 - dzięki temu wcześniej wyłapuję problemy - czy to z
modemem czy z samokontrolą ;-)
Grendel