Re: Ale Apple umoczył dziś na

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Mon 02 Oct 2000 - 14:49:09 MET DST

Pszemol wrote:

> Zgoda.

> Mace się podobają ludziom i gdyby nie ich niekompatybilność to wielu
> zamieniłoby stosy kawałków sprzętu z pajęczyną kabli na iMaca w jednym
> kawałku i klawiaturę połączoną z myszką, ktróciutkimi, zgrabnymi kabelkami.

...jedynie słusznym OS, kartą graficzną i muzyczną. Dziękuję ja postoję.

> A conajmniej ja bym zamienił. Bo to naprawdę zgrabne i przenośne rozwiązanie.
> A że Ci się nie podobają przeźroczyste, kolorowe plastiki... cóż, nie
> uległeś modzie, może jesteś konserwatystą, w każdym razie wielu się podoba :-)

A ja bym nie wymienił. Wygląda to okropnie. A poniektóre rozwiązania
technologiczne są do bani. Wiesz Ty, że iMac cachuje jedynie 32 MB RAM?

> Nie mów... to może być coś gorszego od Windows? ;-)
> A mówi się że Microsoft zerżnął od Appla okienka i je spiepszył.

Tak się tylko mówi :-). Ja też miałem (nie)przyjemność pracowania na
makówce. otóż ten "wielozadaniowy" system wstrzymywał wszystkie zadania
podczas otworzenia któregokolwiek menu (zarówno systemowego jak i w
dowolnym innym programie). Drukowanie przez sieć trwało ca 0.5 h/strona.
Wywracał się notorycznie (rada od użytkowników makówki brzmiała: nie
otwieraj zbyt dużo okienek ;->>> - dobre sobie) a ładowanie systemu na
oko z 5-10 minut (procesor G3 AFAIR >300MHz). Ogólne wrażenie pracy jak
pod win95 na słabszym 486 + 16 MB RAM.