Czy zasilanie ma wpływ na działanie komputera

Autor: RAKU (raku_at_kki.net.pl)
Data: Mon 02 Oct 2000 - 12:03:21 MET DST

cytat ....

chyba naprawiłem kompa. przełączyłem wtyczkę z zasilaniem z listwy (podłej
jakości przerabiana przez starego) na kontakt w ścianie. btw, czy to
możliwe, żeby to była (tj. wadliwe gniazdko) przyczyna wieszania się (klatka
stop na monitorze), występowania krytycznych wyjątków i resetowania się
komputera (to akurat brzmi logicznie)???
 na razie komputer chodził przez 5 godzin i ani raz się nie powiesił.
Wcześniej grywałem sobie w Baldura i po godzinie najpóźniej był zwis.
wczoraj trzy godziny non stop grałem a on nic !!! :))
cud

... koniec cytata

To jest mail od mojego braciszka - niektórym może to pomoże!

Raku