Re: win 98 nie widzi cd-rom

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Sun 01 Oct 2000 - 22:46:59 MET DST

witam
Jakbys zgadl,wszedlem i mam konflikt. Pierwszy kontroler ide i drugi ma
konflikt.
Co mam robic bo jestem zielony jak trawa.
Plyta glowna asus pII b .Sterownikow nie mam

Użytkownik Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dv6fts8heja8edns0evphbvsincuadl1qs_at_4ax.com...