Re: vatapi.vxd

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 23:46:28 MET DST

Użytkownik ~~ Guybrush Threpwood ~~ <guybrush_at_interia.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8r56au$kra$1_at_news.tpi.pl...
> Czy ktos z Was wie jaki program uzywa pliku vatapi.vxd ? Odinstalowujac
> jakies
> programy stracilem ten plik i logicznie rzecz biorac musze zainstalowac
> jakis
> zeby zarejestrowal ten plik w systemie ?
>
> Obecnie winzgroza za kazdym razem przerywa start systemu, zeby upomniec
sie
> o ten sterownik ... PLZ HELP.

Twój problem polega na tym że plik masz zarejestrowany a nie masz go
fizycznie.
Z nazwy wynika, że to jakiś wirtualny sterownik ATAPI ale przejrzałem mój
system (W98 wersja 4.10.1998) i nigdzie nie występuje. Nie wiem jakiego
systemu używasz ale jeżeli objawy są tylko takie jak opisujesz (komunikat
podczas startu) a całość pracuje prawidłowo to trzeba po prostu zrobić
porządek w rejestrze, którego nie zrobił deinstalator.
W regedit wyszukaj wszystkie wystąpienia nazwy vatapi.vxd i usuń te wpisy.
Nie zapomnij przed usunięciem czegokolwiek zrobić kopię całego rejestru! Ja
osobiście oprócz kopi z regedit'a fizycznie kopiuję system.dat i user.dat do
jakiegoś innego katalogu (na wszelki wypadek z krótką nazwą). Jeżeli oeracja
przywrócenia rejestru z kopi regedit nie uda się to w "czystym" DOS kopiuję
system i user spowrotem i po bólu.

--
PiKo
pkonc_at_poczta.onet.pl