Płyta czy grafika ??

Autor: John Doe (roberttom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 21:52:06 MET DST

Mam problem bo po zmianie kilku urządzeń w mojej płycie kart graficzna
przestała inicjować monitor- wiem że płyta działa bo po ok 30-40 sekundach
wydaje ciągłu pisk...
Stało się to po tym jak postanowiłem sprzedać swoją płytę głowną znajomej -
wyjąłem swoje podzespoły
 [cd- rom , grafike, muzykę , modem ram, ] i włożyłem jej częsci z jej
kompa - dokładnie te ktore wyjąłem
tylko wtedy po włączeniu zasilacz zaczął syczeć i komputer nawet nie
ruszał - cooler się nie kręcił, dysk nie ruszał.
Miałem starą obudowę znajomej więc przełożyłem wszystko do niej , Płyta
inicjuje dysk , cooler się kręci ale grafika nie
iniecjuje monitora - nie wiem czy to kwestia płyty głownej czy karty graf
czy kabla monitor- komp.
Sprbopwałem więc rozruchu z innej karty - 2sztuki s3 trio 3d i jeden virge
2mb na PCI.
Żadnego efektu- dalej nie rusza.CO mogło się stać ?
Podaję konfigurację:
Przed przekładaniem: Amd k6-2 350, dysk IBM 15GB, 64mb ram 100Mhz
                                 sb awe 64, Viper v550[tnt ] zoltrix
33,600bps cd 24x
wyjąłem flopy, cd, ram grafike muzyke i modem.
Zamiast nich włożyłem grafika: S3trio 3d ,
         muzyka - Aztech waverider platinium
         cd 8x, 32 mb ramu- przy okazji pozmieniałem to co trzeba NA
PŁYCIE - CZYLI
     prędkość ram'u- na 66Mhz
         Co się stało ???
Jeżeli ktoś ma pomysły jak to naprawić proszę o pomoc.

Marek Brogowski