Re: Ale Apple umoczył dziś na giełdzie...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 21:41:30 MET DST

Użytkownik "El Presidente" <el.presidente_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:fvcbts0qaog3pfh262vci5u08h27eul39k_at_4ax.com...
> "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> stwierdza:

> Katastrofa.

:-)
Czy ktoś tu na grupie ma takiego jabłuszkowego peceta?
W sumie to się dziwię że Apple tak cienko przędzie bo ta
ostatnia seria iMaców jest świetna! To samo ten ostatni hit
Power Mac G4 Cube - przecież to jest cooolastyczny pecet!
450MHz PowerPC G4 procek, 20G hadek, 64M SDRAM, DVD, 56kmodem
całkiem nieźle - może dlatego że kosztuje dużo $1799 netto...
Nie wiem, mi się te pecety bardzo podobają - co jest grane?
Ja chętnie wymieniłbym swoje wielkie pudło na takie cacko!
Czyżby znowu marketing rozłożył firmę na łopatki? Dobry
produkt a źle się sprzedaje... Podobnie jak w prockach
dawniej - pamiętacie wojnę ekonomiczną Intel/Motorola?