AVER MEDIA TV PHONE 98

Autor: Agnieszka D (drazka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 20:34:07 MET DST

Czołem grupowicze!
Czy może mi ktoś doradzić co należy zrobić by karta aver media phone 98 zacz
ęła przechwytywać obraz? Bo do tej pory wyskakuje mi tylko komunikat "Potwie
rdź i skonfiguruj ustawienia przerwań synchronizacji pionowej" gdy chcę coś
przechwycić lub zrobić stop klatkę. W komputerze mam jeszcze kartę grafiki A
TI RAGE 128. Reszta poza tym funkcjonuje jak należy i nie nastręcza żadnych
kłopotów. Proszę o pomoc?