Re: Porada - nagrywarka HP9110i jako czwarte urzadzenie

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andyzbi_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 11:21:27 MET DST

> HDD1 - primary master
> HDD2 - primary slave
> CDRW - secondary master
> DVD - secondary slave
> W takiej konfiguracji widziałem i chodziło.

Dokładnie tak. 80% nagrywarek buntuje się przy pracy jako Slave.

> Najlepiej :-)) Najpewnie i najdrożej :-)

Jak jest kaska też polecam. Szybko i stabilnie. A kontroler raz kupiony
przyda Ci się do wielu innych rzeczy... Gdybyś kupował, to sprawdź tylko czy
kontroler posiada wyjście drugiego łancucha na zewnątrz. Przydaje się
BAAARDZO.

--
Pozdrawiam!
ANDRZEJ ZBIERZCHOWSKI