Szukam programu do kafejki internetowej - pod windows lub linux

Autor: rsb965 (rsb965_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 01 Oct 2000 - 03:03:25 MET DST

Witam,

Na wstepie napisze, ze siec bedzie dzialala pod win98 10 PC i jeden serwer
pod win2000. Szukam jakiegos softu dzialajacego na serwerze do zarzadzania
sesjami uzytkownikow. Chodzi mi o soft, ktory by potrafil:
- zablokowac pulpit uzytkownika /na PC z win98/ po ustalonym czasie i wyswietlic
  komunikat o dokonaniu wplaty w celu przdluzenia sesji
- w momencie nie dokonania wplaty program zamykalby system i uniemozliwil
  jego uruchomienie bez podania hasla
- ta blokade mozna byloby zdjac wpsiujac haslo na serwerze a nie na zablokowanej
  koncowce
- moglby zapisywac informacje na serwerze o czasie uzytkowania poszczegolnych
  koncowek w tej sieci /chcialbym wiedziec ile godz. dziennie uzywane byly
  poszczegolne koncowki/
- pracownik obslugujacy serwer nie mialby mozliwosci zmiany wpisu o danej sesji
  uzytkownika /pieniadze do kasy a nie do kieszeni :)/

Chodzi mi siec w systemie windows ale jezeli nie da sie tego rozwiazac w tym
systemie to czy istnieje mozliwosc zarzadzania koncowek z win98 serwerem na
linuxie?

Nie wiem czy napisalem dokladnie i zrozumiale o co mi chodzi, jezeli nie
to napiszcie co mam jeszcze sprecyzowac.

Za wszelkie sugestie i odpowiedzi z gory dziekuje.

Pozdrawiam

--
rsb965_at_friko6.onet.pl