Dziwne zachowywanie sie komputera + windows :)

Autor: Marcin Grzabel (marcing_at_hm.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 13:50:25 MET DST

Witam,
Mam taki problem.
Mam jeden komputer P II 500 (nie pamietam producenta pl. glownej).
Dzieja sie z nim dziwne rzeczy. Chociaz nie wiem czy to wina komputera
czy windowsa... Po uruchomieniu komputera wszystko chodzi, ale np. jak
polacze sie z internetem (przez modem) i potem rozlacze i np. chce cos
wydrukowac to komputer przestaje widziec drukarke.... Podobnie ze
skanerem, tez czasto go "nie widac"...
Po restarcie (poprzez RESET, bo sie nie chce zamknac sam) komputer nie
widzi myszki....
Ktos moze mi podsunac jakies pomysly ???
Ja podejzewam ze to plyta glowna, ale moze jednak ktos cos zasugeruje...
Ponizej zamieszczam liste sprzetu :
Procesor P II 500 MHz
Karta dzwiekowa SoundBlaster 64 PCI
Modem ASMAX 56 k , wewn.
VGA - S3 trio 3d/2x
Drukarka HP 610C
Skaner Mustek (nie pamietam symbolu)
Pl Glowna (tez nie pamietam)...

--
--{ Marcin Grzabel    heapmail ISP    www.hm.pl }--
--{ marcing_at_hm.pl  Linux Registered User 129151 }--