asus cubx i ata66 - pomocy !

Autor: Zbigniew Zieliński (zbylu_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 13:15:54 MET DST

Czesc !
Wlasnie co zainstalowalem nowa plyte - Asus CUBX, podpialem
wszystkie dyski i karty... a juz wyskoczyl mi pewien problem,
na ktory ma nadzieje znajde odpowiedz na tej liscie.
Otoz - mam do tej plyty podpiete dwa dyski seagate - jeden
pracujacy w uata66 i drugi w uata33 oraz nagrywarke i dvd.
Podpiete jest toto nastepujaco:
- primary master uata33 - do niego podlaczony jest jeden
z seagatow uata33 jako slave,
- secondary master uata33 - do niego podpieta jest nagrywarka
i dvd,
- third master uata66 - do niego podpiety jest drugi seagate -
ten dzialajacy w uata66...
- fourth uata66 - do ktorego nic nie jest podpiete...
Pytanie brzmi - czy dobrze jest to wszystko podpiete tzn.
czy mozna podpiac lepiej - tak by urzadzenia wydajniej pracowaly ?

--
Pozdrowienia !
Zbigniew Zielinski