Re: jaki skaner?

Autor: Teo_ (teo_at_poland.com)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 22:36:57 MET DST

> Pozwol ze zapytam - dane ktore przytaczasz to czysta "technika". Masz moze
> praktyczne doswiadczenia z tym skanerem? Z danych technicznych nie da sie
> wyczytac czy skaner nie robi zbyt duzej moiry, czy odwzorowanie kolorw
jest
> naturalne (na ile) i innych. Pytam poniewaz sam zastanawiam sie nad
skanerem
> PLUSTEKa (model z przystwka do przezroczy).

ja polecam UMAX 2200 z przystawka do materialow interpolowych (m.in.
przezroczy) jakosc jest super ma zlacza USB i SCSI, kosztuje ok 700zł ale
naprawde WARTO sam mam takiego i jestem z niego bardzo zadowolony. choc
kupowac taki skaner do skanowania od czasu do czasu to glupota, to jednak do
zastosowan polprofesjonalnych jest odpowiedni (cena-jakosc). niestety w
pudelku nie ma "darmowych" programow, ktore przydadza sie grafikowi.