Help

Autor: Piotr (pstachow_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 21:24:40 MET DST

Witam szanownych kolegów.
Wiem że może to nie jest odpowiednia grupa na ten tekst, ale nie wiem gdzie
się z tym zwrócić, ale do rzeczy.
Prosiłbym o pomysły na rozwiązanie następującej sprawy.
Otóż chciałbym zrobić coś na zasadzie pomocy z tym że działającej w DOSie.
Przykładem może być tutaj help w zwykłym DOS'ie 6.x.
Tzn. szczególnie chodzi mi o to ażeby po stuknięciu eneterem czy myszką na
dany wyraz następowało przekierowanie do innego pliku lub fragmentu w
tekście.
Krótko mówiąc coś na zasadzie linka w HTML, ale pod DOS'a.

A może ktoś wie jak są zbudowane pliki *.hlp w DOS'ie? Może są jakieś
programiki do tworzenia takich rzeczy.

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie pomysły.

                        Piotrek