Re: zielona czy niebieska CD-R?

Autor: Paweł Świrek (swierk_at_SPAM-IS-LAME.nzs.agh.edu.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 20:08:22 MET DST

Marek <1970_at_marziel.freeserve.co.uk> wrote:

> już
> CD-R'a.

> czesc
> dzieki za powyzsza informacje. a otwieranie szuflady na sile to jak?
> srubokretem? (to nie zart, powaznie pytam)

Trzeba na chama wyciągnąć szufladę. Ale ten numer przechodzi tylko na tym
pierwszym modelu nagrywarki Phillipsa (nie pamiętam typu). Nowsze już na ten
numer nie pójdą.

> pisales, ze podobno tych z prawami autorskimi nie mozna przegrac wiecej niz
> raz.
> miales na mysli, ze nie mozna z nich potem kopiowac na kolejne?

Tak niestety jest. Nie da się ich cyfrowo kopiować. Ale da się kopiować
analogowo, lecz wiąże się to z utratą jakości.
Poza tym nagrywarki for audio gubią subkody audio (indeksy wewnątrz tracków i
temu podobne sprawy).

> bo nie widzialem CD-RW audio, a gdyby byly to nie bylyby RW?

A ja widziałem. Nawet mam jedną taką.
Ale słyszałem, że się ich ponoć nie zamyka, tyle że niezamkniętej CDDA nie
da się czytać na odtwarzaczu audio.

Pozdrawiam

--
Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, sysadmin nzs.pl
mailto:swierk_at_nzs.pl  http://www.nzs.pl/~swierk/ +48607332755